W roku szkolnym 2021/2022 wniosek o świadczenie z programu Dobry Start można złożyć wyłącznie drogą elektroniczną – za pomocą portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, bankowości elektronicznej lub portalu Emp@tia. Świadczenia będą wypłacane wyłącznie na rachunki bankowe. Obsługą świadczeń od tego roku zajmuje się ZUS. Wnioski można składać od 1 lipca do 30 listopada 2021 r.
Jeśli nie masz profilu PUE, przyjdź na spotkamie z ekspertem ZUS, który założy go za Ciebie. Zapraszamy 8 lipca 2021 r w godzinach od 9-12 do Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pińczowie, ul. Złota 7, 28-400 Pińczów.
Na spotkanie z pracownikiem ZUS zabierz:
Dowód osobisty lub inny dokument tożsamości np. Paszport;
Telefon komórkowy;
Twój adres MAIL;
Numer rachunku bankowego na który przekażemy świadczenie;
Nazwa i adres szkoły do której będzie uczęszczać Twoje dziecko.
Zapraszamy