KOORDYNATOR DO SPRAW DOSTĘPNOŚCI
Na podstawie art. 14 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) w Miejsko- Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w  Pińczowie Zarządzeniem nr 11/2020 z Dyrektora Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pińczowie w sprawie wyznaczenia koordynatora do spraw dostępności, wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.

Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
• wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pińczowie
• przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pińczowie, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
• monitorowanie działalności podejmowanej przez Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pińczowie w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami

Kontakt:
Koordynator ds. dostępności w Miejsko- Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w  Pińczowie
Edyta Perła- Skuza tel. 041 234 5012, sekretariat tut. Ośrodka
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.